poniedziałek, 21 marca 2011

Kilka faktów o mnie

1. mam krótkie włosy (od kilki miesiecy i chcę znów długie!)
2.nie noszę żadnej bizuterii :) nie podoba mi się jej noszenie i źle się w niej czuje
3.jestem wegetarianką
4.dzień zaczynam od kubka kawy z mlekiem i słodzikiem (pierwszy dzień wiosny pierwszy dzień odcudzania;))
   oraz od zobaczenia w subskrypcjach na Youtubie czy nie ma nowych filmików:)
5. uwielbiam gotować, piec ciasta i wszystko co związane z kuchnią i prowadzeniem domu :)
6. uwielbiam owoce i mogłabym jeść tylko je na śniadanie, obiad, kolację :)
7. mam 2 braci...i nigdy nie chciałam mieć siostry, bo pewnie chciałaby pożyczać kosmetyki ;)
8. zodiakalny Koziorożec wyróżniający się z tłumu nie tylko wagą ;)

2 komentarze:

  1. też mam 2 braci,ale zawsze chciałam mieć siostrę, bo wiadomo, oni się bardziej z sobą trzymają i mają więcej wspólnych zainteresowań...

    OdpowiedzUsuń
  2. tak i sa synkami mamusi do tej pory a ja biedna porzucona musze sobie radzic sama ;)

    OdpowiedzUsuń