niedziela, 20 marca 2011

Kolekcja lakierów do paznokci

Witajcie :)
dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem.
Póki co chciałabym przedstawić Wam kolekcję moich lakierów do paznokci.
Gdy już wszystko tutaj ogarnę postaram się bardziej rozbudowywać notki itp :)






wspomagacze ;) 

moje najnowsze nabytki, kocham :) błekitno miętowy i taki morski..(niedawno wypatrzyłam w Rossmanie) no i odzywka do moich okropnych rozdwojonych paznokci.
Golden Rose i Wibo (jak widać;)) 
Wibo, granat + czarny z brokatem i wiśniowy (?)
Swoją przygodę z lakierami zaczęłam stosunkowo niedawno, przez cale swoje życie obgryzałam paznokcie..(wiem wiem wstyd, że hej) .także wszystko przede mna :)
zdjęcie pazurków zamieszczę wkrótce :)

8 komentarzy:

  1. dość spora kolekcja :)
    najbardziej podobają mi sie te z wibo na 3 zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z chęcią bym Ci kilka tych lakierów ukradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tam ;) przecież to zaden chanel czy chociazby o.p.i czy cos w tym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. och, ten niebieski z lovely jest po prostu lovely:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten z lovely jest bardziej zielony niż niebieski ;) za to ten z Wibo bardziej juz niebieski przypomina :)
    kiedyś zrobie swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mięta z wibo!!!!!!!!!!!! o matko , jaki to numerek (express growth)? zakochałam się!! kiedyś widziałam taki w H&M ale nie kupiłam i potem żałowałam, bo wykupili...

    I fiolet z Extreme Nails wibo, jaki numerek?

    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mięta nr 158 (nie wiem czy on taki do konca mietowy, nie mam porównania:P)
    Extreme Nails fiolet nr 50 - dziwna konsystencja, fajny efekt galaretki ale strasznie dużo czasu potrzeba żeby osiągnąc porządane 3 warstwy. Ja nie mam tyle cierpliwości :( skusiłam się na niego po zobaczeniu na klubie lakierowym.

    OdpowiedzUsuń